ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR FIMIM
anii II, III, IV – licență și anul II – masterat
interesați de întreruperea / reluarea studiilor, reînmatriculare,
prelungire de școlarizare, transfer
Vă reamintim că, în conformitate cu reglementările Regulamentului privind activitatea studenților
capitolul V, art. 36, 37, 40, 41
pentru noul an universitar 2024-2025, studenții se vor prezenta
în perioada 02 - 15 septembrie 2024, de luni până vineri între orele 13:00-15:00,
la secretariatul facultății (Bd. Mamaia, 124, et.2, sala E31),
în vederea depunerii cererilor pentru situațiile menționate.
Formulare:
· model cerere întrerupere / reluare studii (.doc / .pdf)
· model cerere reînmatriculare (.doc / .pdf)
· model cerere prelungire de școlarizare (.doc / .pdf)
Studenții care solicită reînmatriculare, vor atașa la cerere chitanța de 300 lei.
Reînmatricularea se poate face numai în intervalul termenului de 3 ani de la data exmatriculării.
În cazul depășirii acestui interval, reluarea studiilor se poate face numai prin participarea la un nou concurs de admitere.
Studenții care doresc să solicite transferul către/de la alte universități/facultăți
vor depune documentele respective
(Anexa 1 / Anexa 2, Anexa 3 la Regulamentul privind activitatea studenților)
la secretariatul facultății (Bd. Mamaia, 124, et.2, sala E31)
în perioada 02 - 15 septembrie, de luni până vineri între orele 13:00-15:00.